Post by zigehosttoxi on Feb 23, 2022 19:00:33 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Carrom Pool: Disc Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Carrom Pool: Disc Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Carrom Pool: Disc Game 2022 version ▞▞▞
Den irriterende videoen gjør faktisk stemningen dårligere. Ber om å lukke videoen.
For mye reklame .... Og etter hver 2 til 3 annonse spill blir sittende fast ... Gjør noe for det
Så mye reklame... Etter hvert spill er det en annonse..#irriterende
Under spill er annonser distraherende. Dette spillet er ikke underholdende i det hele tatt.
Det aller verste nettspillet hvorfor kan man tape kontinuerlig i 20 spill fryktelig spill nye brukere går ikke for dette spillet aller verste opplevelsen
Noen ganger vinner motstandere uten svar fra min side. Det er latterlig, gjør meg ulykkelig 🙁 og provoserer å avinstallere spillet. Ta vare på det.
Bra spill Men chattealternativet det er ikke bra Noen mennesker chatter dårlig, så vær så snill å fjerne chattealternativet...
dette spillet som med alle dine spill, er rigget, med roboter, og for mye tap av forbindelse, bevisst. Jeg vet at dere alle på miniclip ikke gjør noe med det. Jeg kommer til å avinstallere alle spill fra miniclip, du vil råde alle til å gjøre det samme.
spillet er bra. men for mye reklame. avinstallerte den til slutt. ikke noe valg.
Carrom Pool: Disc Game Sports hcz
Verste app...plutselig vinner oppspiller midt i kampen ...og mynter trukket til halvparten uten å spille...for mange hackere 😨
Kast bort spillet fordi Internett-tilkoblingen min er veldig bra, men den viser sjekk Internett-tilkobling hver gang.
Hvis vi sendte forespørsel om spill til en online person, er det problemer med å få kontakt med dem.
Mine kjære venner laster ikke ned dette spillet fordi dette har veldig lange tillegg. Hvis du vil avslutte kan du ikke avslutte tilleggene..
Jeg liker dette spillet, fordi det tar for mye tid å åpne. Det er et forslag til utvikleren om å øke hastigheten på å åpne spillet, fordi det tar lengre tid å åpne, og det kan være en årsak til lave stjerner.
Vanedannende 👍🏼
Comics Bob Sestavljanke bhr
Spillet er jevnt, men hvorfor tvinger du oss til å se annonser for voksne? Barn leker også. Det er en billig ting å gjøre. stopp.
alt godt utført, men erfaringen er lav, så du kan forbedre grafikken
kjedelig spill for mye legge til hver gang reklame er forstyrret
Trenger må legges til talesystem. Mer reklame veldig ekkelt. Alle er gjennomsnittlige. Ikke bra.
Hver gang når du åpner en app, viser du gjenoppkobling med stabilt internett.
Når hvert spill var ferdig, startet annonsen Det forårsaker frustrasjon, så sett inn den begrensede annonsen
Fint og bra spill i carrom pool men ikke mikrofonsett i toppspillet via bra spill
Den nye oppdateringen har problemer. Grafikken viser ikke at terningene ofte går i hull. Var bra forrige versjon
Nylig annonserte annonser på toppen av skjermen mens du spiller, jeg tror det vil påvirke brukerne dine. etter å ha fullført annonser ok..men ikke mens du spiller
Verste spillet... Bcoz of ads... Annonser irriterer mye Hvis utvikleren reduserer annonsene kan det være sjanser for at appen overlever i markedet 😂
Dette spillet er fantastisk... Du kan nyte carrom-opplevelsen hjemme... Her er mange gaver til deg også... Jeg elsker dette spillet mye...
Морской Бильярд - Carrom Pool: Disc Game Спортивные игры noxu
Spill alltid som standard først NEWYORK høyeste punkt 280k som vises. Hvis vi ved et uhell sveiper, kan vi ikke trekke oss, og vi mister unødvendig 280 000 poeng. Derfor ba jeg om å sette alle spill som standardstart med paris 200 poeng. Nå til dags for mye reklame for hvert spill som fullføres.
Vennligst hjelp meg, det er noe galt med det. Jeg kan ikke se carrom-myntene, det hele ser ut som svarte firkantede flekker...
Dette spillet er veldig ubrukelig spill når jeg spiller en kamp Miniclip kick fra spillet mine alle mynter taper hva er denne oppførselen Miniclip fiks feilen raskt
Dette er et veldig bra spill. Denne spillgrafikken er veldig realistisk
Det er et fint spill, og jeg elsker det på grunn av den eneste fordelen er at det ikke er vanedannende og ingen feil i det hele tatt, og jeg gir 4 stjerner på grunn av lulubox-hackere, enten du lar Facebook-spilleren spille med lulubox eller du forbyr å spille spill med lulubox
App-funksjonaliteten er god, men add er veldig lang og mange tider er synlige
Irriterende reklamespilling etter hver kamp, bare ekkelt. Hater denne appen.
Fint spill, tillat stemmechat også og vs datamaskin
Spillet er bra, men mener at utviklere har ondsinnet hensikt, da spillere som ofte ser klønete ut, blir proff. Jeg har opplevd dette flere ganger når jeg hadde en klar fordel over motstanderne som å ha gjort det med alle puckene mine unntatt dronningen og følge pucken mens motstanderne satt igjen med alle sine ni pucker på kortstokken, men plutselig puttet de alle pukkene sine. vinne spillet. Skam!
Dårlig opplevelse i Golden Lucky Box. Etter å ha sett add, hold på med å vise PENDING.
Nyter👍
Ingen frame eller emote i gratis pass.l men 8 pool have.plz nezt oppdatering for get frame og emotes
Noen ganger fryser det
Hvorfor carrom ikke fungerer
Jeg elsker det, men noen ganger er det feil som fryser skjermen min, så vær så snill å fikse det
Jeg har tre stjerner fordi noen spillere forlater spillet mens de taper
Carrom Pool: Disc Game სპორტი tju
Kjempegøyt spill 😁