Post by zigehosttoxi on Feb 23, 2022 18:31:01 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Domino Smash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Domino Smash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga pengar ▞▞▞
▞▞▞ Domino Smash 2022 version ▞▞▞
Det här spelet är väldigt enkelt och enkelt ☺️ det här är inte effektivt för alla personer detta är väldigt bra spel för timepass Kul med den nya 🆕 nivån
Det är bra men något som bara saknas om man måste ha roligare
Domino Smash var riktigt lätt eftersom allt du egentligen behövde göra var att sikta på den första Domino du såg och där är det så enkelt det är.
Bra spel och väldigt fin grafik. Jag gillar det. Tummen upp.
Det är otroligt och lite utmanande men ändå väldigt roligt
Tja, det kunde ha varit intressant. If kan reda ut hur man spelar det. Efter cirka 10 minuter på introskärmen blev jag frustrerad och raderar nu. Bättre instruktioner kanske? Bättre spelmekanik? Något!
Det finns en anledning till att bara ge 3 stjärnor eftersom det finns många annonser i detta spel.
Det verkar finnas ett spel någonstans mellan alla dessa annonser.
Spelet kraschar hela tiden. Testa att avinstallera och installera om, men det blev ingen förändring.
Head Ball 2 - Online Soccer Sport xpc
Jag förstår behoven av annonser, men när de överlagrar spelet och hindrar spelet där jag drar gränsen. Och nästan $4 för att ta bort annonser på ett enkelt dra och släpp-spel utan någon riktig utmaningskurva är obehagligt. Betala inte för annonsspam och en plattform som skickar dig till skissartade sevärdheter på internet. Jag hoppas att detta var till hjälp.
Den bästa delen av dominos i ett helt gratis spel; vad finns det att inte gilla?
Domino Smash આર્કેડ seu
Roligt spel att spela, men en annons varannan omgång är löjligt. Tar bort.
Kan vara ett roligt avkopplande spel men mängden annonser och popup-fönster är outhärdlig
Jag spelade över 300 lvl. Hoppades på att få det svårare att spela och längre rader med dominobrickor... Det blev inte av. Ju längre du spelar, desto lättare blir det, och samma bilder om och om igen. Väldigt tråkigt spel 😒
Det här spelet är så roligt att du inte behöver wifi för det tror jag men det är fantastiskt och det är det bästa jag alltid spelar det på långa bilturer om jag var tvungen att välja ett favoritspel skulle jag behöva välja det här.
Kul, men mängden annonser är löjlig
Bra Mycket tid som går
Domino Smash Аркадни yiss
Killar kan göra det bättre.
Installerades, spelade 3 nivåer och en annons dök upp som inte gick att stänga. Avinstallerad.....
Domino Smash Аркаде bfvh
Bokstavligen bara ett kontantgrepp. Slå in så många annonser som möjligt i ett spann på tre nivåer. Efterblivet spel. Så inte installera. Mer reklamtid än speltid.
Det är ett fantastiskt spel att spendera tid trevligt 😍😍😍
Annonser annonser annonser bra litet spel men annons efter varje nivå .. avinstallerat!!! Förvånad över att det inte fanns någon annons innan jag kunde avinstallera spelet
Jag fick det bara för att annonserna gjorde mig förbannad och jag ville spela några rundor för att lugna mig. ganska taskigt spel överlag tbh lmao
多米諾粉碎 街機 youy
Appen är bra, men tack vare genialiteten som skapade nivå 78 slår den inte ner denna domino så nivå 78 är omöjligt. I övrigt är appen bra. Annonshatare, slå bara på flygplansläget innan du laddar spelet, så det finns 0 annonser.
Det är kul men det här är inte min favorit.
Det var kul i början men det var ingen bra match efter det
Det här är det bästa spelet för alltid
Jag laddade ner spelet för att det ser roligt ut men efter att ha spelat upp till lvl 15 har jag fått nog av annonserna. Det visas ständigt som ALLA ANNAN NIVÅ och jag vet att utvecklare måste tjäna pengar på sitt arbete men ständigt sätta på annonser som måste stänga knappen. Nej för mig!
Spelet är ganska grundläggande men det värsta är att annonserna är efter varje nivå och är riktigt långa.
Det borde finnas ett läge där vi kan skapa vårt eget dominospel, inte för mycket reklam, utan glittriga nivåer och även sätta online-läge. 🙂
Bra spel men jag håller med om att varannan nivå du träffas av en annons är det bara så irriterande
Bra idé. Men vändningar baserat på tillägg kommer härifrån. Varje tur lägger till. Nästa lvl lägger till. Ta bort men om du kunde rätta till detta. Roligt
För många annonser för ofta
Mycket trevligt spel, jag spelade det i 1 eller 2 timmar, jag vet inte hur tiden sträckte sig
Inte ett "bra att spela"-spel .....det är väldigt väldigt enkelt ........ det har också alldeles för många annonser ..... önskar att jag kunde ge betygen i negativa 5 stjärnor. ⭐ ⭐⭐⭐⭐
Spelet verkar roligt, men mängden annonser förstör det. Jag förstår att du vill tjäna pengar för att "utvecklas" vidare, men det här är alldeles för mycket.
Garbage ad bar kommer i vägen när du går för att ta ett skott och kan skicka bollen att flyga åt fel håll och även om du betalar för att ta bort annonser håller jag ribban längst ner och stökar fortfarande.
Laggy på en snapdragon845....
Du spenderar mer tid på att titta på annonser än på att spela. Jag avinstallerar detta.
Väldigt mycket laggy och för många tillägg men jag gillar konceptet med det så jag kommer att behålla det och spela det igen när det har uppdaterats. Förhoppningsvis blir det inte lika laggigt och bombarderat med annonser.
"Hardest game ever" de visar dig exakt var du ska skjuta bollen och oavsett det är det sunt förnuft. Det är bara ett bs-spel så de kan köra 2 minuter med annonser varannan minut.
bra jobbat
Det är väldigt trevligt så enkelt att jag laddade ner spelet igår och jag är på 312-nivå
Efter att ha fått alla bollar och planeter tidigt i spelet finns det inga andra prestationer att nå. Jag fortsatte att spela till nivå 200 men ingenting förändrades där heller.